středa 21. září 2011

 



Tak jo, tak jsem vzala podzim na milost a pustila ho i do svýho blogu..
Ale nechtělo se mi, opravdu ne..
Proč to léto skončilo, sotva začalo?..


5 komentářů:

  1. Taky nad tím dumám... Zpomalit!

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně to si říkám už asi týden, co to bylo za léto....

    OdpovědětVymazat
  3. Mně ani tak nejde o to střídání ročních období, ale o tu rychlost :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, nevím, jestli to bylo tím, že bylo to léto takový neletní a to opravdový začalo až na konci srpna nebo to bylo tím, že jsem začala chodit do práce a půlku léta strávila v knihovně nebo čím to..:) Ale stejně mi připadá, že jsme nedávno luxovali jehličí po vánočním stromečku a už to tu bude zas!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Awesome pictures! I am happy to find you and welcome you as my reader.

    Best wishes from Berlin!
    MiMa

    OdpovědětVymazat